Tuesday, October 18, 2011

MY FASHION SHOWS



"Recycling" - VII Krakowski Festiwal Recyklingu na Błoniach Krakowskich

Pierwszy Mój pokaz, który przyprawił mnie o dreszcze i gęsią skórkę. Nie tylko ze względu na warunki pogodowe. Wielkie przeżycie.

     





"Inspiracja surowcami wtórnymi" - 
Dni Limanowej 2009






                                 
"Dnia 16 sierpnia 2009 roku towarzyszyło wiele emocji związanych z pokazem. 
W przygotowaniach do pokazu pomagała mi Moja mama Jolanta Florek, jak również asystentka tamtejszego Fashion show.
Dziękuję wszystkim, którzy byli ze mną tego dnia. Rodzinie, bliskim, przede wszystkim modelom. Spisaliście się na medal." 

Fotorelację prowadził Pan Jakub Toporkiewicz. 












                                                    


                                                 
                           






                                   


                               



                         




















"W stylu Empire" - Dni Dzielnicy Zwierzyniec w Krakowie

Pokaz kolekcji dał mi wiele radości. Kiedy publiczność zaczęła bisować, poczułam że to co robię jest MOJĄ DUMĄ.
Udany show!












"Lata 20 - 50 XX wieku, we współczesnym ubiorze" 


- impreza kulturalna, Bielsko-Biała 




















"Sznurkowa awangarda" - kolekcja w ramach projektu unijnego "Mój zawód, moja przyszłość" przy Zespole Szkół Odzieżowych nr 1 w Krakowie









Takich doświadczeń pragnę coraz więcej. Pokazów bardziej dopracowanych, efektownych, na większą skalę i z coraz większą satysfakcją. Wszelkie nierówności napotkane na drodze do zrealizowania pokazu, są dla mnie zastrzykiem energii. Dziękuję tym, którzy stawiają mi poprzeczki.
Moje motto: "Co nie zabija, wzmacnia." ;)
                          
                   c.d. pokazów nastąpi!
                        .see you soon.



    

No comments:

Post a Comment