Monday, October 28, 2013

POKAZ RECYKLINGOWY 25.10.2013 - ODSŁONA II - KOLEKCJA ŚLUBNA

http://limanowa.in/wydarzenia/news;modelki-na-rynku-celem-recykling,15564.html

http://www.miasto.limanowa.pl/pl/3862/122512/Meeting_ekologiczny_na_limanowskim_rynku.html

http://www.miasto.limanowa.pl/pl/3862/121957/Miasto_uzyskalo_dofinansowanie_na_kampanie_ekologiczna.html




Dziękuję wszystkim zgromadzonym podczas mojego kolejnego pokazu kolekcji recyklingowej, który odbył się 25.10.2013 r. na płycie rynku limanowskiego.

Kolekcja "Inspiracja surowcami wtórnymi" wymaga trochę czasu, natomiast ja miałam go niewiele.
Jednak udało się wszystko zorganizować, chociaż miałam jeszcze więcej projektów do zrealizowania.
Zaprezentowane suknie wykonane są z trwałych i elastycznych surowców, wygodnych w użyciu, w codziennym życiu - jakby to określiła jedna z firm produkujących obrusy foliowe ;), są niezastąpione podczas spotkań towarzyskich, praktyczne na przyjęcia, majówki, pikniki, na stolik kuchenny dla Babci, do domu... Właśnie z tych rzeczy codziennego użytku można zrobić ciekawe rzeczy.
Tematem przewodnim był suknie ślubne, jako, że teraz działam w tej branży. Natomiast zastosowane surowce to głównie: worki foliowe, obrusy winylowe, podkłady tex, ceraty, taśmy klejące, nici, szpilki, folie /"bąbelkowe", karton i zakrętki od butelek.
Chciałam jeszcze dodać nawiązując do komentarzy, które zamieszczono pod informacją o pokazie na portalu limanowa.in. Odzież jaką zaprezentowałam jest odzieżą nieużytkową. Ubrania jak widać, są przeznaczone tylko i wyłącznie na pokaz. Wszystkie starania są po to, aby uświadomić Nam, że tworzyć można ze wszystkiego, biorąc pod uwagę nawet segregowane odpady (czyste odpady).
Nawiązując do tematu mojego Salonu Mody Ślubnej, szyjemy z normalnych tkanin, więc bez obaw. :)
      Bardzo dziękuję wszystkim, którzy cały czas pomagają mi przy realizacjach moich twórczości,
głównie rodzinie (Mamie, która wytrwale mnie wspiera i pomaga ile może), chłopakowi i znajomym.
      Za możliwość występu dziękuję Panią z działu Promocji Miasta Limanowa, Pani Jolancie Szyler, Pani Ani Kądziołce, Pani Monice Kempny :)

Dziękuję za uznanie, takie miłe wyróżnienie Mnie, mojej pasji i pracy, było najlepszym prezentem imieninowym.

Dziękuję moim modelkom, niezawodnym i  niezastąpionym!
Skład modelek:
Kuchta Katarzyna
Guzik Angelika
Sądel Patrycja
Trzupek Agata
Trzupek Barbara
Wielgosz Dominika
Golińska Małgorzata
Burdek Klaudia

Fryzury: Joanna Palacz (Golińska) :))

Bukiety: pracownia artystyczna Eufloria F. H. U. Crow






                                                   
Dziękuję i pozdrawiam,
                                                         

                                

No comments:

Post a Comment