Friday, March 30, 2012

Daria Florek - Kolekcja WIOSNA/LATO 2012 "WOMAN"







Kolekcja WIOSNA/LATO 2012 "WOMAN" inspirowana stylem lat 60-tych XX w. 
W tym sezonie postanowiłam pobawić się kolorami oraz stylami. Połączyłam klasykę z awangardą,
w której zaakcentowałam barwne postaci, fasony ubrań oraz znaki szczególne tamtejszej dekady, jak na przykład Styl "Flower Power". Oczywiście w Mojej kolekcji nie mogło zabraknąć czerni, do której pałam miłością.







Klasykę KOCHAM












                                                               /Zoom -> kliknij na zdjęcie/














Sukienka z kontrafałdami w talii



























Awangardę UWIELBIAM










Spodnie pumpy - koronka
















Trendami KIERUJĘ SIĘ



                                                       
                                                           




/Zoom -> kliknij na zdjęcie/






Żakiet na suwak z kołnierzykiem "bebe"


















Inspiracji SZUKAM WSZĘDZIE 























Bluza z twarzą "Marylin M." /ręcznie malowane/





















Standardy UROZMAICAM




                                                           



/Zoom -> kliknij na zdjęcie/










T- shirt z suwakami











Spodnie cygaretki z suwakami i stębnowaniami











Tradycję SZANUJĘ















Buty - tenisówki "folkowe"


















Więcej informacji możesz uzyskać mailowo: daria.r.florek@gmail.com


ZAPRASZAM  ;)





Zastrzegam wszelkie prawa autorskie zgodnie z art. 16 "Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych" (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 904).

No comments:

Post a Comment