Monday, April 2, 2012

Góralka o Góralce w wywiadzie dla 
      "Magazine TOUCHÉ"


/magazyn dostępny od 6 kwietnia/



..."Co czerpiesz dla siebie z kultury ludowej?
Jestem zafascynowana muzyką ludową i śpiewaniem tzw. ”białym głosem”. Ten rodzaj śpiewu jest  charakterystyczny w przyśpiewkach góralskich i piosenkach ludowych. Nikt chyba w Polsce tego nie uczy. Nie wiem też czy da się go nauczyć. Odkryłam tę  umiejętność zupełnie niedawno. Żyjąc w Limanowej nie doceniałam tego, co mnie otacza. Kultura folkowa jest dla mnie synonimem wolności, przestrzeni. Niedawno poznałam bardzo ciekawą, młodą osobę, która jest projektantką mody. Jak się okazało – łączy nas to samo nazwisko! Nawiązałyśmy współpracę i już udało nam się zrealizować pierwszy wspólny projekt. Daria uszyła dla mnie  sukienkę z elementami folkowymi i góralskimi kwiatkami."...
                             
                             Teskt źródłowy zaczerpnięty ze strony:




                          Zapraszam również na stronę Marty : www.martaflorek.pl



Niebawem ukażą się efekty Naszej współpracy z Martą. Tymczasem niech płynie w Nas góralska krew!


 

                                                                    Pozdrawiam

                                                                    

No comments:

Post a Comment